inSPORTline Atana cyklotrenažér – recenze, zkušenosti

plynulá zátěž
tichý chod
displej
32 stupňů zátěže

Hodnocení:
(80.2%)
Prohlédnout nejlepší nabídku

Dalším modelem z portfolia výrobce inSPORTline je model s označením Atana. Designově je trochu jiný a odklon od klasiky si všimnete hned díky umístění zátěžového kola s elektronickým ovládáním v zadní části. Tento způsob umístění liší Atana od jiných cyklotrenažérů. Design je v tomto případě přizpůsoben této změně, ale mírně hranatější tvary nepůsobí rušivě, spíše originální. Rám je z pevné oceli s lakem odolným proti poškrábání a nechybí ani transportní silikonové kolečka pro pohodlnou manipulaci. Určitě oceníte nastavitelnost sedadla a řidítek. Samozřejmě, že vertikálně i horizontálně. Zajímavě je řešená tyč, po které je možné posouvat sedadlo a řídítka podle potřeby v horizontální rovině. Ta je kosočtverečná a k celkovému designu tvarem příjemně ladí. Za zmínku určitě stojí magnetický brzdný systém, který nese řadu výhod a určitě oceníte i elektronické ovládání, pomocí kterého je možné měnit zátěž přímo na displeji. Plusem je široká nabídka programového vybavení, kde kromě přednastavených programů nechybí ani HRC program, který přizpůsobuje zátěž optimální tepové frekvenci, díky čemuž může být cvičení mnohem efektivněji. Nosnost tohoto modelu je skvělých 150 kg a vhodný je skoro pro každou postavu.

K nákupu cyklotrenažéru inSPORTline Atana dostanete v ✅  e-shopu insportline.cz dárek a dopravu budete mít zdarma.

Těžký kalibr

Ne tak doslova, robustní ocelová konstrukce váží okolo 50 kg, což je na takový stroj poměrně běžná hmotnost. Nebojte se, transportní kolečka nechybí. Nosnost tohoto modelu je až 150 kg. Určený je především pro komerční účely, ale mít ho doma, to vám nikdo nezakáže. inSPORTline Atana je jasnou volbou pro sportovce, resp. pro náročné uživatele. Jde totiž o moderní cyklotrenažér s LED displejem a množstvím funkcí.

inSPORTline Atana recenze

Zdálo by se, že 14 kg zátěžové kolo je výsměchem za cyklotrenažér, jehož hodnota se pohybuje okolo 25 000 Kč. No je třeba si uvědomit, že využívá magnetický brzdný systém a odpor kola je tedy znásoben. Pohon je zajištěn řemenem. Co však nezapomínejte je, že zařízení je třeba zapojit do elektrické sítě. Jinak by všechny snímače a displej nemohly fungovat.

Posed, jak má být

Konečně inSPORTline nešetřil, bodaj by také ano, a vsadil na kvalitní ergonomické sedadlo. K tomu všemu si můžete sedadlo přizpůsobit vertikálně i horizontálně. Upravit si můžete i výšku řidítek, které jsou jinak dobře tvarované a při jízdě se dobře drží. Rám si tak doslova můžete přizpůsobit na míru. Výrobce udává, že cyklotrenažér je vhodný pro osoby až do výšky 200 cm.

Řídítka cyklotrenažéru inSPORTline Atana

K posedu patří i komfort, a tady je jedno výrazné mínus. Držák na láhev u stroje, který stojí přes 25 000 Kč, chybí. Proč inSPORTline zapomněl na takový podstatný detail opravdu netušíme. Stojan na tablet nechybí, no a samozřejmě důležitou část tvoří LED displej. Samozřejmostí je i nouzová brzda.

Ukáže pravdu

Pokud chcete mít svůj progres pod kontrolou a chcete si dávat stále nové cíle, v takovém případě je tu počítač, který zobrazuje čas, rychlost, tepovou frekvenci, výkon, vzdálenost a dokonce i počet otáček. Součástí je i HRC program, který reguluje zátěž podle vaší tepové frekvence. Rovněž je to WATT program, jehož úkolem je udržovat vaše nohy v neustálém záběru bez stagnace. Připojit lze i přijímač hrudního pásu, který je dokonce součástí balení.

Cyklotrenažér inSPORTline Atana s hrudním pásem

Počítač však kromě zmíněných dvou programů nabízí ještě další přednastavené. Konkrétně jde o 12 přednastavených programů. V praxi jsme nepoužili ani jeden a raději jsme si zvolili vlastní tempo. Displej je však vcelku přehledný a snadno se ovládá. inSPORTline Atana je velmi stabilním zařízením, díky čemuž je trénink velmi pohodlný a efektivní, co se nám při šlapání osvědčilo.

Pohodlné ovládání

Cyklotrenažér inSPORTline Atana je sofistikovaným přístrojem. Ovládání zátěže není manuální, ale elektronické. Je velmi plynulé a zároveň pohodlné. Brzdy jsou magnetické, což je důvod, proč jsou tak účinné. Zátěžové kolo má až 32 stupňů zátěže, a proto si náročnost můžete zvolit sami podle toho, zda chcete jít do kopce, nebo šlapat po rovině.

inSPORTline Atana nouzová brzda

Magnetický brzdný systém odvádí svou práci skvěle, stejně jako řemenový pohon. Atana je extrémně tichým cyklotrenažérem. Oproti čelisťových systému brzdění je magnetický efektivnější a trvalejší.

Zkušenosti a recenze

Pokud máte chuť investovat do prvotřídní kvality, inSPORTline Atana je rozhodně správná volba. Elektronické ovládání zátěže a počítač, který zobrazuje přesné a reálné hodnoty, je přesně tím, co pravý sportovec potřebuje. Přestože s rozhořčeným oznamujeme, že chybí držák na láhev, Atana si nás i další uživatelé získala jinými parametry.

Recenze a zkušenosti s cyklotrenažérem inSPORTline Atana

32 úrovní zátěže, nosnost až 150 kg a perfektní posed i s kvalitním ergonomickým sedadlem. Samozřejmě, nelze zapomínat na fakt, že inSPORTline Atana je nutné připojit do elektrické sítě. Jinak vám počítač nepůjde. Díky němu máte svůj trénink pod maximální kontrolou. Využít lze i přednastavené programy. Pochvala patří i magnetickým brzdám. Cyklotrenažér je vhodný i pro osoby do 200 cm. Konstrukce je kvalitní a robustní. Koupí tohoto zařízení sáhnete hluboko do kapsy, ale koupíte prvotřídní produkt, který překoná vaše očekávání.

Pozitíva

plynulá zátěž
tichý chod
displej
32 stupňů zátěže

Negatíva

třeba ho zapojit do elektřiny


Autor recenze: Michal Toma
Datum publikace: 27.11.2019
Nejlepší cyklotrenažéry 2024 – recenze, test, srovnání

Nejlepší cyklotrenažéry 2024 – recenze, test, srovnání

Pokud jste se rozhodli pro nákup cyklotrenažéru, tak to s tréninkem myslíte vážně. Mnoho lidí volí cyklotrenažér i jako další stupeň při trénincích a přechod z rotopedu. Je to výborná volba během zimního období, kdy se musíte vzdát tréninků na kole nebo v případě nepříznivého počasí. Trh, co se týče cyklotrenažérů je už výborně zastoupen. Velké množství výrobců fitness zařízení přispívá k... Přečíst článek


Přidat komentář