Philips 40PFS5501 recenze

Philips 40PFS5501 recenze a zkušenosti
(75.6%)

Ultratenký LED televizor FHD se systémem Android TV S technologií Pixel Plus HD 102 cm (40") Full HD LED TV Dvoujádrový procesor, 8GB rozšiřitelný...

od 9977 Kč s DPH Zobrazit nejlepší nabídku

Tento televizor vás ohromí nejen kvalitou obrazu a zvuku, ale i nádherným ultra moderním designem v hliníkovém provedení. Užijete si realitu obrazu v přímém přenosu. Výrobce Philips má dlouholeté zkušenosti s výrobou televizorů a díky inovacím a kvalitě množství spokojených uživatelů. Model Philips 40PFS5501 patří do série 5 a je určen pro ty, kteří chtějí moderní technologie za výhodnou cenu.

Design na jedničku

Co se týče designu, ten si zamilujete. Krásný ultra štíhlý design v hliníkovém elegantním provedení působí velmi luxusně. Stylové moderní nožičky mu přidávají na dokonalosti. I když je na trhu velmi mnoho pěkných moderních televizorů v štíhlém designu a minimalistickém provedení, tomuto modelu od Philipsu dávám jedničku.

Obchody, kde koupíte online:

Kasa.cz 11990 Kč
13990 Kč
Do obchodu Kasa.cz
Euronics.cz 9977 Kč
13990 Kč
Do obchodu Euronics.cz
favorite Pridali sme nové recenze na televize a redakčný výber nejlepší televize

Obrazovka

V této cenové kategorii jsme více méně zvyklí na Full HD rozlišení a ani u modelu Philips 40PFS5501 to není jinak. Úhlopříčka má 40 "(102 cm) a Full HD rozlišení s podsvícením Direct LED. Přesto se něčím liší od ostatních Full HD obrazovek. Oproti typickým 16 milionům totiž obsahuje její barevnost až 4 biliony odstínů. Výbornou práci odvede i Micro Dimming technologie, jejímž úkolem je optimalizovat kontrast podle světelných podmínek a Pixel Plus HD pro lepší kvalitu obrazu, díky níž si užijete plynulý jemný obraz s nejmenšími detaily a hloubkou. Barvy jsou brilantní a jediným problémem bude od této obrazovky odtrhnout zrak. K dokonalému zážitku ze sledování přispívají i reproduktory s výkonem 16 W. Zde musíme zmínit, že právě Philips byl v minulosti předním výrobcem obrazovek, které se montovaly i do televizorů jiných značek

Funkce

Výrobce se rozhodl pro populární operační systém Android a dvoujádrový procesor, který zaručuje výborný výkon. Vychutnáte si Google Play se spoustou aplikací a her, které jsou optimalizovány pro TV a hrají se opravdu skvěle. Mně vyhovoval připojený herní ovladač přes USB a v takové kombinaci to musím jen pochválit. Samozřejmě nechybí ani Bluetooth. Možnosti jsou díky Androidu opravdu bohaté a s připojením na internet máte vynikající centrum zábavy.

Výbava konektorů a konektivita

Konečně televizor, který s konektory nešetří. Philips 40PFS5501 dostal do výbavy 4 x HDMI, 3 x USB, digitální koaxiální audio výstup, DVI port, Ethernet, kompozitní video vstup a nechybí ani rozhraní Common Interface Plus (CI +). Samozřejmostí je přehrávání multimediálního obsahu z USB a externího HDD, jakož i nahrávání vysílání na externí HDD. Bluetooth a Wi-fi je samozřejmostí a kladně hodnotím i zastoupení tunerů: DVB-C, DVB-T, DVB-S, DVB-S2, DVB-T2.

thumb_up

+ Luxusní moderní design
+ Výborná výbava (dostatek USB, HDMI)
+ Android a výborná multimediální stránka
+ Špičkový obraz (realistické barvy a výborné pozorovací úhly)

thumb_down

- Žádné podstatné v této třídě

Model Philips 40PFS5501 mě okouzlil nejen krásným designem, ale i výborným obrazem, skvělou výbavou konektorů a multimediální stránkou. V této třídě se jedná o televizor s výborným poměrem výkon a cena v nadstandardní výbavě. Kvalitou obrazu se řadí mezi jeden z nejkvalitnějších televizorů ve své třídě a doporučuji ho každému, kdo ocení stylový moderní design, vysokou kvalitu obrazu, bohatou výbavu a funkce v dostupné ceně.

Seznam článků

Vývoj ceny produktu Philips 40PFS5501

Podobné produkty