Philips 22PFH4000 recenze

Philips 22PFH4000 recenze a zkušenosti
(80.6%)

LED televize Philips s  Full HD rozlišením obrazu a technologií zpracování obrazu 100 Hz PMR. Úhlopříčka 55 cm, integrovaný digitální tuner DVB-T/C . Možnost záznamu...

od 4290 Kč s DPH Zobrazit nejlepší nabídku

Tento LED televizor jsem si kupoval do studentského pokoje, kde mi televizor s úhlopříčkou o velikosti 22 "(56 cm) úplně stačí. Rozměrově je sice malý, ale s vynikajícím obrazem a pěkným designem. Do malého pokoje výborně zapadl a jako výhodu vidím, že ho mohu díky malým rozměrům kamkoli přemístit bez větších problémů. Má velmi pěkný rám, který není až takový hrubý a obraz opravdu pěkně vynikne. V tašce volně položený na psacím stole a co mi trochu vadí jsou nízké nožičky. Určitě lepší by vynikl na stěně. Kompatibilitu s VESA držákem má s uchycením 75 x 75 mm. Připojuji k němu i počítač, takže lepší přístup k němu mám, když je postaven na stolku.

favorite Pridali sme nové recenze na televize a redakčný výber nejlepší televize

Obraz je velmi pěkný ostrý, podání barev věrné a co jsem dost překvapen, jsou pozorovací úhly. Ty jsou výborné. Rozlišení ve Full HD a technologie Digital CrystalClear jistě k dobrému zážitku sledování přispívají. Tento model nemá nějaké mimořádně vychytávky, ale základ splňuje. Co se týče těch obrazových a zvukových parametrů, které jsou nejdůležitější tak jsem určitě spokojený.

Jak negativum vidím to, že připojení televizoru, jako monitor, co využívám, nemá konektor DVI ale pouze VGA. A také, že jsou pouze dva HDMI porty. V jednom mám herní konzoli a ve druhém mám napojen Chromecast. Takže, pokud chci ještě něco zapojit přes HDMI, musím zároveň něco odpojit. Nemá to Wi-fi, proto ten Chromecast, díky kterému si dívám alespoň YouTube. USB port má také jen jeden, ale to mi až tak nevadí. Nastavení a ovládání je velmi snadné, tomu není co vytknout.

Jaké jsou plusy a mínusy

thumb_up

+ Čistý živý obraz s věrným podáním barev
+ Tenký rám a štíhlý design
+ Kompatibilita s VESA držákem
+ Malé kompaktní rozměry
+ Cena

thumb_down

- Pouze 2 HDMI a 1 USB port
- Nízké nožičky

Žádné jiné nedostatky model Philips 22PFH4000 nemá, na které bych přišel. V cenové hladině, v jaké je, ho mohu považovat za velmi dobrý nákup. Je to klasický televizor, takže žádné Smart funkce nemá, ale funguje spolehlivě. Nechybí ani tuner DVB-T a DVB-C pro terestriální a kabelový příjem vysílání. Jako cenově dostupný televizor do menšího pokoje nebo, jako druhý televizor v domácnosti, případně na chalupu ho určitě doporučuji.

Vývoj ceny produktu Philips 22PFH4000

Podobné produkty

Samsung UE40KU6072